Er is geen samenhang tussen de artikelen

Slechte slogans al 2000 jaar een begrip

De Volkskrant meldt het volgende.
Schadeherstelbedrijf Joustra uit Halfweg heeft de Slechtste Slogan van het Jaar-verkiezing van Radio Veronica gewonnen. De autoreparateur voert de reclamespreuk 'Een deuk van heb ik Joustra'.

Tweede werd bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland met 'He! Cake je naar mijn gebak?'. Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout uit Kwintsheul legde beslag op de derde plaats met 'Lekt er wat, bel dan Ad'.

Eervolle vermeldingen kregen Karreboer aanhangerverhuur ('Kwaliteit die u blijft achtervolgen') en Haitsma installatietechniek ('Geen woorden maar draden'). Vorig jaar won won Jozefs Timmerwerken met 'Al meer dan 2000 jaar een begrip'.

Louis Weltens uit 's-Gravenzande reageerde "jammer dat ik de Slogan van het Jaar-verkiezing op Radio Veronica heb gemist (V, 16 oktober). Anders had ik een geheide winnaar gehad. Gezien in Frankrijk, op een grote betonwagen. C'est le béton qui fait la musique".