Inleiding

De artikelen op blog hebben in principe weinig onderlinge relatie. Of er iets tussen zit dat u interesseert, kunt u het beste beoordelen aan de hand van het overzicht van de titels of via de labels, zoektermen en steekwoorden (zie onderaan) . Er zijn veel artikelen bij van Titus Rivas over Bijna Dood Ervaringen (BDE), paranormaal onderzoek en reïncarnatie. Titus bespreekt diverse boeken over deze onderwerpen.

Slechte slogans al 2000 jaar een begrip

De Volkskrant meldt het volgende.
Schadeherstelbedrijf Joustra uit Halfweg heeft de Slechtste Slogan van het Jaar-verkiezing van Radio Veronica gewonnen. De autoreparateur voert de reclamespreuk 'Een deuk van heb ik Joustra'.

Tweede werd bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland met 'He! Cake je naar mijn gebak?'. Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout uit Kwintsheul legde beslag op de derde plaats met 'Lekt er wat, bel dan Ad'.

Eervolle vermeldingen kregen Karreboer aanhangerverhuur ('Kwaliteit die u blijft achtervolgen') en Haitsma installatietechniek ('Geen woorden maar draden'). Vorig jaar won won Jozefs Timmerwerken met 'Al meer dan 2000 jaar een begrip'.

Louis Weltens uit 's-Gravenzande reageerde "jammer dat ik de Slogan van het Jaar-verkiezing op Radio Veronica heb gemist (V, 16 oktober). Anders had ik een geheide winnaar gehad. Gezien in Frankrijk, op een grote betonwagen. C'est le béton qui fait la musique".

Populaire posts van deze blog

Inleiding

Zijn taalrobots als chatGPT wel intelligent?

Het gevaar van stapeling van bedreigende stoffen